بحث هذه المدونة الإلكترونية

5‏/8‏/2010

the painter of the wind


In life and death, my heart…



Saying that you should not love that person
Saying that you should turn away right now

Even lingering emotions push me to leave

Even if I try, I can’t wash you away

Even if I try, I can’t hate you

I just miss you more and more…

When I’m in love with you, my heart hurts…

I can’t even breathe because it’s so hard, but…

Even if I was to reborn again a thousand times, I will love you again

I can’t be without you, I can’t be,

Even if you are far away, don’t be lonely

In life and death, my heart…

… will always by your side



I couldn’t say I love you

because I’m afraid a new tear will come again, but,

Even if I was to reborn again a thousand times, I will love you again

I can’t be without you, I can’t be,

Even if you are far away, don’t be lonely

In life and death, my heart…

… will always by your side



my heart will still be the same,

even after one, ten or a hundred years

Time won’t change the way that

I love you longer than forever

You are my only love even after thousand and ten thousand years

How could I forget you? I can’t ….

Don’t cry even if we can’t meet anytime we want

Separation, time and death…

Nothing can separate us,

هناك 10 تعليقات:

شمس العصارى يقول...

يا بخته هههههههههههه
مش ده برضه بتاع شنطة سفر هههههههههههه
ايه كلام الاحاسيس العالية ده
حب افلاطونى
حب من اجل الحب يبقى و يستمر
و على راى المثل
the love we hope to get
is that who can resist
يله ما علينا
" تحية الى الماضى .... فهو اجمل ما فى حياتنا دائما "

darien يقول...

هههههههههههههههههههههاصل احنا شعب عشرى يحب كل قديم ولايستطيع ان يستغنى عنه ابدا

darien يقول...

طب على ذكر الماضى بما انك رجل فى مجتمع حتى الان يتيح للرجل فعل كل شئ ما لو فى ايدك ترجع الماضى رجعوا ههههههههههههههه ولا اقولك اكيد فى حاجات احلى فى المستقبل بكتير ههههههههههههههه

darien يقول...

بماانك معجب جدا بشنطه سفر اهداء


لسة ناوى ع الرحيل ...تفتكر ملهوش بديل
اعمل ايه ..اعمل ايه فى الوحدة وانت مش هنا..اعمل ايه
وازاى اجيب صبر لسنة.....اعمل ايه
من سؤال مهزوم بيترجى الجواب مش بتقصد عينى يا حبيبى العتاب
سيبك انت من دموع العين وقولى خدت ايه فى شنطة سفر ...او ايه فاضلى
خدت من صبر وطريقى منتهى مش معاك نبضى اللى تاه
خدت صورتى؟...شوف كدة لتكون نسيت عمرى وصباه...ولا احساسى بكيانى والحياه
اما حيرتى والعذاب ملكى انا ..هما اصحابى فى غيابك طول سنة
يا حبيبى... يا حبيبى ...يا حبــيبى قد عمرى قولتها لك وانت جنبى ببقى لسة مشتقالك
ما انت عارف ..انت سامع انة الليل والشوارع
كل حبة رمل بتقولك حرام ..حرام ..اتحرم حضن الخطاوى وفين انا
والطريق مايل بحمله من العتاب..والنسيم حس بفراقك سحره بان
كل حاجة رافضة بعدك مش هتفضل هى بعدك
صعب اصدق
لو ضرورى تفوتنى خد مني الحنين واختصر بعد السنة خليه يومين
لو ضرورى قبل ما تسافر بعمرى اسجن الشوق والمنى واطلق الصبر فى وريدى قبل ما يطول بعدنا
لو ضرورى
حتــى لوطـال بعدنا
حتى لو طـال بعدنا
انت هنـا

بس مش عارفه بتقول فى اخر الاغنية انت انا ولا انت هنا

شمس العصارى يقول...

لا الماضى ده علشان نفتكره بس
لا احنا بنقدر نرجعه ولا هو عاوز يرجع
الى راح راح
شنطة سفر هههههههههههه
انا شغلتها و بسمعها و انا بكتب التعليق هههههههههههه

darien يقول...

ولله برافوا عليك انا بحترم الناس الى عندهم مبدا وما بيحبوش يغيروه عاش الملك مات الملك اهم حاجه إن انا عايش هههههههههههههههههههههههههههههههه

شمس العصارى يقول...

مات الملك
هو راضى يموت
ههههههههههههههههههههههه
طبعا اهم حاجة اننا نعيش ... اصلها كام عيشة
بس انا بغير برضه
انا بعمل مراجعات فكرية سياسية و بغير
هههههههههههههههه

darien يقول...

على سيره السياسه انت قراءه كتاب عبد الناصر المفترى والمفترى عليه بتاع انيس منصور اصلى لحد دلوقتى قراءه صفحتين بس واعصابى تعبت من كم الغلسته على عبد الناصر لو قراءه قولى اية رايك فية اكمله ولا بلاش من اصله

شمس العصارى يقول...

عبدالناصر المفترى و المفترى عليه لانيس
لا لم اقراه
بس انا قريت مقدمة كتاب " عبدالناصر المفترى عليه " لحسنين كروم
المقدمة كانت حلوة بتقول انه لازم يتم انتقاد عبدالناصر سلبا و ايجابا
كملى انتى كتابك اكيد حتستفادى منه
وخلى بالك لما تقرى لاى مؤلف لازم تعرفى موقعه كان فين فى الزمن الى بكتب عنه و مدى استفادته من الوضع ده
على العموم انا ضد الانشغال بالماضى
الماضى لاخذ العبرة و فقط

darien يقول...

انا كده كده مش قدره اسيبه انا عندى مشكله لما ابداء حاجه لازم اكملها مهما كانت صعبة ربنا المعين شكرا ليك

من أنا

cairo, Egypt
انسان يبحث عن ذاتة