بحث هذه المدونة الإلكترونية

12‏/8‏/2010

عايزه دولاب


طول عمرى عندى الامنية الغالية دى يبقى ليا دولابى الخاص انا واختى تصدقوا عندنا مكتب ومكتبه كبيره فى الاوضه بتعاتنا بس معندناش دولاب  
ماما كانت زمان تقول الاوضه صغيره اما دلوقتلى الحجه الحالية اننا خلاص لسه هنفضل قعدين لها فى البيت
الست دى طيبه جدا  ما تعرفش اننا نوين نحتل الشقة ما احنا مش هنروح فى حته تانية اصلا قعدين قعدين  هنروح فين

جربت انا واختى نحط تصميم للدولاب الى بنتمناها  وقولنا بما اننا بنشتغل يبقى نحطها قدام الامر الواقع ونحاول نعمل دولاب على حسابنا بس خططنا فشلت  ماما تطلعت بتخطط فى الاتجاه المضاد وسبقتنا وجابت سفره
ولسؤ الحظ السفره ما كنش ليها مكان غير الاوضه بتعاتنا
فا لكم ان تتخيلوا احنا بنمش فى الاوضه دى ازاى  او بالاحرى بننساب فيها مهما تخيلتوا مشهتعرفوا حجم معناتى انا واختى

الى كنت مش فهماه ودلوقنى وصلنى ان دى رساله من امى موجهه بطريقه غير مباشره مضمونها  ان كنتوا فاكرين  انكوا هتقعدوا فدا بعدكوا هتخروجوا هتخروجوا  انتوا والمكتبه بتعاتكوا
صراحه الست عندها حق بيقى البيت بيت ابوها وعيالها يطردوها
يعينى عليكى يا مامى سيده الخطط الاولى فى البيت بلا منازع

هناك تعليقان (2):

شمس العصارى يقول...

طيب ما تروحى لقبنورى
وبدون مقدم هههههههههههه
او عندك عبدالرحيم عمرو

darien يقول...

فعلا الشكوه لغير الله مزله ههههههههههههههه

من أنا

cairo, Egypt
انسان يبحث عن ذاتة