بحث هذه المدونة الإلكترونية

30‏/7‏/2011

رمضان كريم

استغربت جدا اما رجعت وبصيت على كل الى انا كتباه او نقلاه من موضيع السنة الى فاتت يا عدت سنة
   اولا مش مصدقة انى انا الى كنت بكتب وانا بقرا الى انا كتباه حاسة ان حد تانى بس كان عندى طاقة وسعادة وهودة الى حسيتة وان بقراء الى كتبتة راحت فين بدور عليها دور معايا كدة يمكن حد يلاقيها المهم انا عايز اقول كل سنة واحنا طيبين ومصرين ورمضان كريم

هناك تعليقان (2):

شمس العصارى يقول...

دارين ازيك
كل سنة والمدونة فى تقدم
وكل سنة وصاحبتها بخير وسعادة
شئ جميل لما الانسان يلقى نظرة فترة جميلة
التدوين شئ جميل ولانه تراكمى
دمتى بكل خير

darien يقول...

كل سنة وانت طيب يا عبدالكريم ويعيد عليك الايام بخير وسلام
عارف انا لما قريت الموضوع الى كتبتة عن ان الكتابة للياقة ذهنية قولت لما ارجع اقرا كدة الى كتبتة
لاقيت يجى منى لواستمرات فعلا بس زى ما انت كاتب فعلا وكأنك بتقرا الافكار هى كمان مسائل استعداد نفسى واستحضرا ذهنى للاحاجة الى هنكتبها ومش عارفة حاسة ان من ساعه الثوره وانا بقيت دماغى صحراء جرداء
فعلا نفسى اكتب وكل اما اقرر اكتب تحصل حاجة تمنعنى او الاقينى مش عارفة ارتب افكارى نازل عليا سهم الله زى ما بيقولوا متنحه
ادعبلى اصحصح لاحسن دماغى وجعتنى من التناحه
وشكرا انك ديما فاكرنى
كل سنة وانت طيب

من أنا

cairo, Egypt
انسان يبحث عن ذاتة