بحث هذه المدونة الإلكترونية

15‏/6‏/2010

اخر حاجة

نفسى بجد اعرف معنى الكلمة دى يعنى اية( اخر حاجة) زمان لما كان حد يسالنا  ده اخر امتحان مثلا كنا نقول اخر حاجه اهى دى جمله مفيدة لكن  دلوقتى اخر حاجه دى  ممكن تتقال على اى حاجة زى مثلا ( البنت دى جامدة اخر حاجه  & الاكله دى جامده اخر حاجة  &الشقة دى حلوه اخر حاجه )وهلم جره على نفس المنوال ياله الله يرحم كلمه جامد طحن  ياله راحت عليها  بس انا الكلمه دى فعلا بتنرفزنى ومش لقليلها معنى
يعنى اية حد يقولى دى ناس غريبة فعلا اخر حاجة

هناك 4 تعليقات:

Sahar Elgafary يقول...

بسم الله والصلاة على رسول الله
آخر حاجه كنت أتصورها إن دمك شربات كده...
ضحكتينى وأنا ماكنش ليه نفس أضحك

آخر حاجه بقي
أيه الصوره النحس اللى مركبهالنا بره دي....
لو أنها أستفذتني وجابت رجلي عندك
زوريني هه هاعجبك آخر حاجه........

darien يقول...

وعليكم السلام ورحمةالله وبركاتة وعلية افضل الصلاةوالسلام
على فكرة انا زورتك وفعلا عجبنى اسلوبك جدا فى الكتابة فعلا جامد اخر حاجة انا اسفة على التاخير فى الردعليكى شكرا على مرورك على المدونه الغلبانة بتعتى وان شاء الله اوعدك انى اضحكك اخر حاجة ديما

شمس العصارى يقول...

اخر حاجة
اجتماعيا : الشباب المصرى مش لاقى نفسه فاخره يلاقى كلمة اتقالت فى فيلم و يرددها علشان يحس نفسه مواكب للتغيرات العالمية اخر حاجة
سياسيا : النظام عاوزهم كده ... اخر حاجة
مع الاخذ فى الاعتبار ان الفن هابط اخر حاجة و ده مصدر الناس الاساسى
اخر حاجة سيبك من التكتك و هاتى عربية
اخر حاجة ....ولا اقلك خلى اخر حاجة قبل اخر حاجة الاخيرة احسن ههههههههههه

darien يقول...

ولله ما انا فهمه حاجة

من أنا

cairo, Egypt
انسان يبحث عن ذاتة